lunes, 29 de noviembre de 2010

Advent








Fa uns mesos vaig descobrir la pàgina d'Interieurs, amb un munt de videos i d'imatges de cases de França i altres llocs del mon. Em va agradar moltíssim la casa de Irene Cohen, de la tenda Bonton, i en especial un calendari d'advent que penjava d'una de les parets del menjador ( encara que no era nadal...
interieurs.fr

Aquest cap de setmana hem realitzat aquest projecte, perque aviat serà 1 de Desembre, i començarem el compte enrere.
Els calendaris d'advent de casa, porten sorpreses "reciclades"... Durant tot l'any, els nens deixen per tot arreu joguines petites, que jo vaig guardant a "la caixa de les coses petites", moltes d'aquestes coses tornen per nadal!!!!

1 comentario:

  1. M'ha agradat molt el teu calendari i la idea de tornar als teus fills les joguines perdudes durant tot l'any. Me l'apunto!

    ResponderEliminar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...