martes, 16 de noviembre de 2010

Nadal...Uffffff


Tinc una estranya sensació darrerament... arrastro un refredat gairebé dues setmanes... no tinc gaire forces per fer res... tot i així em costa parar del tot... les alumnes ho saben, portem dues setmanes que no semblo jo, em costa tot un munt...
Tot i així vaig fent coses, i vaig fent fotos, perquè m'agrada ensenyar les coses quan les estem fent i quan passen... però és una mica difícil. Repaso el blog i trobo un munt d'entrades que no he publicat... fotos de viatges, de Barcelona, de coses fetes a casa... fins i tot de l'institut, d'altres anys, que són força interessants...
I a sobre arriba Nadal (sí, ja sé que falta més d'un mes...): la meva relació amb el Nadal és estranya... tinc una setmana de passió Nadalenca sense fre, i la setmana següent sóc míster Scrooge (per cert, l'Hug està obsesionat per la peli del Mickey dels Fantasmes del Nadal... que hi farem, maleït Disney!!!!) i així fins que arriba, mandra, ganes de fer coses, ganes de regalar a tothom, ganes de no comprar ni fer res... emoció, cansament... alegria, tristor....
I vosaltres? què sentiu pel Nadal??? A veure si algú escriu alguna cosa... ja sé que ens veieu, però no sigueu mandrosos/es... escriviu alguna cosa de tant en tant...
En fi... vull posar una sèrie de posts sobre el Nadal, per inspirar qui vulgui ser inspirat... però tinc les fotos d'altres anys una mica perdudes en el limbo del disc dur... no us prometo res!!!

Una abraçada. Irene.

De moment us deixo una foto fantàstica d'uns arbres de Nadal de fustes reciclades (marcs de portes, potser) que no recordo d'on vaig copiar... prometo posar la font tant aviat con la trobi.

Per cert, l'Antonia surt a Fem manuals... ha conegut en Pepe, i està super contenta!!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...