domingo, 29 de enero de 2012

Londres 2012: Story

I total... bastant lio aquests dies... vull fer un munt de coses però no acabo de fer res, si faig, però no acabo... els exàmens i els treballs dels artistes per acabar d'avaluar, un munt d'entrades que tenia preparades però que falta escriure el text... munt de coses per endreçar a casa... I encara em recordo de les entrades "Londres amb nens" que vaig prometre fer i que només vaig començar... prometo que les faré, abans de l'estiu espero... encara que les fotos estan al disc dur i que me fa mandra treure'l...

No sé si fer la clàssica llista 40 coses a fer abans dels 40... però potser m'atabalo més que una altra cosa... I a més la pèrspectiva de tenir menys temps conforme avancin els dies, les setmanes i els messos... i ja estem de gairebé 22 setmanes!!!!!!!

Aquí teniu la referència d'un restaurant fantàstic, a Londres, per si aneu abans que jo escrigui la guia complerta... ja en vaig penjar fotos fa temps, quan encara estaven en una altra adreça, i també una proposta de passeig per Brick Lane...

Sorry about the pictures, però s'estava fent molt de nit... No fa por, és preciós!!!!!









Pizza amb ingredients 100% orgànics...

I brownie!!!!!

Story, 3red church street.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...