lunes, 23 de enero de 2012

Taller de costura a la Casa Sagnier

El dimecres passat vaig començar un curs de costura per a menuts a la casa Sagnier de barcelona. El curs el porta la Caterina Perez, a qui coneixia per el seu blog i els seves bags...
Només per l'espai on cosim ja val la pena...

El bebe nº 3 (Gupoi per a la familia... no patiu que no li direm així), ja té 21 setmanes, i volia aprofitar per fer-li alguna coseta... a casa m'agafa la mandra i no faria res de res... (si segueixo així els projectes per la seva habitació quedaran en no res...). Ja us ensenyaré la producció quan estigui una mica avançada...

Aquestes garlandes, fetes per la Caterina, decoren un racó de la galeria...


Centre cívic Casa Sagnier, Barcelona

1 comentario:

  1. Quin lloc més encantador! Jo també vaig fer curset el dissabte!!! M'ha encantat això de cosir a màquina!
    Enhorabona pel teu embaràs! De ben segur que amb tanta creativitat dintre.. neix u Guopi ben CREATIU!!!
    SALUTACIONS DES DE PETITS GRANS ARTISTES

    ResponderEliminar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...