lunes, 12 de marzo de 2012

Home: preparant l'habitació de bebé 3

Abans...
M'he quedat sense taller petit... que hi farem... però vull poder tenir tota la roba dels nens junta, i un petit lloc per al bebé (si, encara que dormin amb nosaltres molt de temps)

Estic traslladant els meus materials al menjador ( mon pare m'ha montat un moble més gran per poder guardar la máquina de cosir i altres coses) i he començat a pintar... el més passat, abans de posar-me tan tremenda que no em pugui bellugar...



Tot blanc, excepte la cómoda reciclada gris/verda/... que ens acompanya desde que vam començar a viure junts... i que ara tindrà la roba de bebé 3 als calaixos...

1 comentario:

  1. Hola, aquests dies he tingut problemes informàtics i he perdut tots els seguidors. Si vols pots tornar-me a seguir a Educació i les TIC

    Gràcies. Espero veure't aviat pel meu bloc. Salutacions.

    ResponderEliminar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...