martes, 17 de julio de 2012

Summer list


I ja hem arribat a l'estiu... que no m'agrada gens (sobretot perque fa molta calor)... i aquest estiu es planteja a casa, a Barcelona, perquè el Marcel és molt petit, i perquè no tenim una fantàstica casa de família a l'Empordà... i perquè sense cotxe és força dificil moure'ns amb un bebé tan tan petit (encara que ja pesa 5 kilos!!!).
Però tot i que no m'agrada l'estiu, no em conformo en deixar passar una estació sense gaudir-la... seran els 40, però em fa l'efecte que la vida és tan curta i els nens creixen tan aviat... ens hem centrat en el que sí que podem fer, i ho hem apuntat a la pissarra de la cuina, seguint una idea que vaig penjar al pintrest fa uns dies. I quan algú de la família té una idea genial, o se'n recorda d'alguna cosa que vol fer, la pot apuntar i així no se'ns oblida res.
No he dit mai que m'agraden les llistes??? Faig llistes per tot i trobo que són força útils. Sobretot ara, que em pensava que recuperaria el cap després de parir, i que resulta que no, que encara no em funciona bé... i rentadores, bolquers, samarretes i mitjonets per tot arreu.

Bon estiu a tothom!!!

1 comentario:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...